Type and press Enter.

Meest gestelde vragen

W E B D E S I G N

Kan ik ook bij je terecht voor onderhoud aan mijn website?

Heb je een WordPress website? Dan heb je de mogelijkheid om een onderhoudsabonnement aan te schaffen. Onderhoudsabonnementen zijn verkrijgbaar vanaf 49 euro en geven je recht op een uur onderhoud aan de website.

Ik heb al een WordPress website; kun jij deze voor mij restylen?

Dat is afhankelijk van het template dat je gebruikt (of het voor mij gemakkelijk is om hiermee te werken en het de mogelijkheden biedt die jij voor ogen hebt). Daarnaast vind ik het belangrijk om te weten of je gebruikt maakt van een veilige hostingprovider en dat alle updates gedaan zijn. Neem gerust contact met me op als je meer wilt weten over de mogelijkheden.

Waarom werk je met vaste WordPress templates?

Het kost enorm veel moeite om een template van binnen en buiten te leren kennen. De keuze om met vaste templates te werken is daarom een weloverwogen beslissing; ik weet precies wat er wel en niet mogelijk is en kan hierdoor sneller werken. Dit betekent echter niet dat jouw website niet uniek is; elk template is compleet aan te passen aan de wensen van de klant. Jouw website is daarom altijd uniek en one of a kind.

Waarom moet ik weten wie mijn ideale klant is vóórdat ik mijn website laat ontwerpen?

Jouw klanten kennen en écht begrijpen is een vitaal onderdeel van een winstgevende en doelgerichte onderneming. Het is belangrijk om jouw ideale klant vooraf te bepalen, omdat je jouw ideale klant direct aanspreekt via je website; zowel via de teksten die je schrijft als de afbeeldingen, kleuren en het lettertype dat je gebruikt.

Kan ik zelf aanpassingen doen aan mijn website als deze klaar is?

Uiteraard! WordPress is heel erg gemakkelijk in onderhoud. Voordat ik jouw website oplever ontvang je van mij een uitgebreide uitleg over de belangrijkste zaken, zoals het plaatsen van nieuwe pagina’s, hoe je dit verwerkt in het menu, hoe je afbeeldingen kunt toevoegen en blogs kunt publiceren. Na oplevering van de website heb je nog een maand lang recht op gratis support en speciaal voor mijn webdesign klanten bied ik een onderhoudsabonnement aan.

Hoe lang duurt het voordat mijn website online staat?

Het ontwerpproces neemt 4-6 weken in beslag. Ik kan snel werken, maar uiteraard is het ook afhankelijk van de content die jij aan moet leveren en hoe snel jij terugkoppeling geeft. Je kunt hier meer lezen over mijn werkwijze.

Als ik mijn website door jou laat ontwerpen, moet ik dan zelf een hostingpakket en een domeinnaam regelen?

Nee, ik regel het voor je. Mijn webdesign pakket is altijd inclusief domeinnaamregistratie en webhosting voor het eerste jaar. Ik werk samen met een vaste hostingpartij, namelijk Beijes Webpublishing. Je kunt hier meer lezen over wat allemaal is inbegrepen wanneer je jouw website door mij laat ontwerpen.

B R A N D I N G

Ontwerp je ook visitekaartjes en communicatiemiddelen, zoals briefpapier, e-books en folders?

Nee. Ik richt me puur op webdesign. Mijn ontwerpen beperken zich tot het ontwerpen van jouw online branding, zoals het logo voor op jouw website en beeldmerken voor Social Media kanalen. Wil je een visitekaartje laten ontwerpen? Of een folder? Ik verwijs je dan graag door naar een grafisch ontwerpster met wie ik veel en nauw samenwerk. Deze kosten zijn uiteraard niet inbegrepen.

Ik heb al een logo en huisstijl waar ik tevreden over ben. Krijg ik dan korting?

Wanneer jij al een logo hebt (laten ontwerpen), weet welke kleuren je wilt gebruiken voor jouw website en een beeldbank hebt (de afbeeldingen die je wilt gaan gebruiken), laat mij dit dan weten en dan stuur ik je een offerte op maat.

A L G E M E E N

Zijn de prijzen vermeld op jouw website inclusief of exclusief BTW?

Studio B staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Zweden (ons BTW nummer is SE700418153801 en het bedrijf staat op naam van Erwin Boerebach). Dit betekent dat ik aan ondernemers in Nederland geen BTW hoef te rekenen (mits je een geldig BTW nummer hebt). Ik richt me op online ondernemers en ga er dus vanuit dat jouw bedrijf ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel in Nederland.
Voordat je van mij de factuur ontvangt, vraag ik je om jouw BTW nummer, zodat ik kan controleren of deze geldig is. Heb je (nog) geen geldig BTW nummer, omdat je nog niet ingeschreven staat? Dan ben je dus een particuliere klant en moet ik gewoon 25% BTW rekenen (het belastingtarief in Zweden). Dit bedrag kun je dan later terugvragen bij de Belastingdienst.
Of een BTW nummer geldig is check je hier.

Schrijf je ook de teksten voor mijn website?

Nee. Teksten dien je zelf aan te leveren.

Waarom moet ik een aanbetaling doen van 50%?

Om twee redenen. De eerste reden is om je plek te reserveren. Wanneer je aangeeft met mij te willen samenwerken, dan moet ik jouw plek vastleggen. Dit betekent dat ik andere klanten af moet wijzen en op de wachtlijst moet zetten. Daarnaast moet ik voor jou de hosting, domeinnaam en template aanschaffen; dit betaal je dus eigenlijk vooraf. Na oplevering van de website betaal je de restfactuur.

Staat jouw vraag er niet bij?

We horen graag van je! Stel je vraag via onderstaand contactformulier en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.